Logo VVKP

2024 05 30 - Webinar: Eten als groeithema. Wat als haperend eetgedrag en body issues opduiken in je therapieruimte?

Facturatiegegevens

ALGEMENE VOORWAARDEN

Het organiseren van onze activiteiten vergt heel wat administratie. Via deze algemene voorwaarden informeren wij u over de inschrijvingsprocedure en annulatievoorwaarden. Lees deze grondig vooraleer uw inschrijving te bevestigen.

  • Na inschrijving en online betaling wordt er een factuur opgemaakt en per mail verstuurd naar het opgegeven mailadres (zie facturatiegegevens).
  • Inschrijvingen die niet online betaald worden, worden niet aanvaard.
  • Bij ANNULATIE van een inschrijving door de DEELNEMER worden volgende voorwaarden toegepast, afhankelijk van het tijdstip van annulering:
    • Tot 15 dagen voor het webinar en/of de info-/studiedag: een administratieve kost van € 25 blijft te betalen.
    • Minder dan 15 dagen voor het webinar en/of de info/studiedag: het volledige bedrag blijft te betalen
    • Bij ziekte/overmacht en na het afleveren van een schriftelijk bewijs/medisch attest, blijft er een betaling van 10% verschuldigd met een minimum van € 25 (inhoudelijk de administratieve kost en de reeds bestelde catering)
  • Bij ANNULATIE door de ORGANISATIE:
    • de deelnemer heeft geen recht op enige schadevergoeding behoudens de volledige terugbetaling van het reeds betaalde inschrijvingsgeld.
  • In geval van annulatie ontvangt u een creditnota voor het niet verschuldigde bedrag ter opheffing van de oorspronkelijke factuur
  • Alle betwistingen behoren tot de bevoegdheid van de Rechtbank van Koophandel te Brussel.